facebook twitter itunes sms
The Break Room
WCMF Rochester's Classic Rock - Like us on Facebook
 

Kane-O! (Dave Kane)

Middays: 10:00 - 3:00


Blog Schmog

Welcome to My Blog.  Management here is pretty big on this kinda thing.  We all gotta blog, so I'm blogging too.  Personally, I don't read blogs and I don't know that what I write will be of any interest to anyone, but I will try to make things here worth the minutes that you may spend here hoping to read or find out something interesting.  Of course, if you's have anything you want to know about, complain about, suggest or comment on, well, I'm all ears and will address your concerns.  Honestly. A coupla things:  I have been here at the Mighty 96.5 WCMF for 28 years. (not counting the 3 months of "imposed exile" from Dec. 07-March 08)  I cannot be any more proud of this radio station or feel any more privileged to have worked here for so long.  It is quite uncommon for an air talent  to stay in one market for so many years.  It happens, but as a whole, radio has always been a very transient business by nature.  I was very fortunate early in my career to find something I like to do in a place I like to do it.  I love living and working in Rochester N.Y. I love this radio station.  If you cut me, I will bleed WCMF.  I remember listening to the radio station while in college (SUNY Brockport) and when I got a job at the Ames Department store out that way, I always had it on in the car stereo department.  I used to tell the guy I worked with that I was gonna get a job at 'CMF.  He told me he as gonna get a job at Kodak.  I don't know if he ever did but I got the job I wanted and I'm still here.  And WCMF is still here.  After 40 years.  In one format!  We have always been Rock & Roll in one form or another.  I guess we know how to do it after all this time.  We have also dispensed with a number of challengers and wanna-be's.  I'll tell you this right now:  we have always and will always be committed to providing Rochester with the best possible Rock & Roll music, personalities (all "Live", btw), features, giveaways, etc.  We actually give a shit about you.  WCMF doesn't "import" talent from other markets.  Everyone on the air at WCMF lives here.  This radio station is part of the fabric of Rochester.  We span generations.  Your parents probably listened to us.  (that is, if your in your teens or 20's or 30's)  I (We) sincerely hope that you will continue to recognize WCMF as Rochester's Premiere Rock & Roll Radio Station. I hope you will listen to the radio station.  Lots!  I invite you to contact me with any questions, concerns, gripes, praise, whatever. I will respond.  You can post comments here, or email me at davekane@wcmf.com  If ya wanna chat, my direct phone # is 585.423.2906, so ya don't have to mess around with going thru the switchboard. Thanks for reading this.  More to come...



 
06/03/2009 9:32AM
Blog Schmog
Please Enter Your Comments Below
06/03/2009 2:50PM
Susan Munn
Kane-o!! I cannot believe my eyes - you blogging! Speaking as one of those "management people who are pretty big on this kind of thing" - I think you'll soon learn that the WCMF listeners can't wait to communicate with you one on one via your blog. You're one cool cat with lots of Rock n Roll knowledge to convey... I look forward to following your blog. Sue Munn WCMF General Manager
06/10/2009 10:27AM
callerRobyn
aaaahhhh Against the wind.. yet again another perfect choice for the perfect emotion of the moment...just wanted to say thanks! ( of course I coulda told you that if you woulda awnsered the phone!!) hahaha
Title :
Comment :
advertise with us
Recent Posts
Categories
Archives